Minu blogide loend

pühapäev, 2. jaanuar 2011

2011 .a.

Nii nii nii mis ma siis teinud olen hmm ... peale Intsu trenni või noh juhendamist pole ma Varsitaga sõitmas käinud.Lasin tal siis puhata järgmine päev viskasin Pierre ka õue.Jooksid tegid lume möllu ...tõin nad sisse poetasin neile siis mõned head vana ja uue aasta soovid ... ja siis koju ära. 1 jaan. ma talli ei jõudnud kuna põdesin kodus alko tõbe ... mis oli kohutav ... mida ma meenutada ei taha ja pikemalt ma siin sellest kirjutama ei hakka. Lisan ainult et pidu oli vägev. Täna käisin tallis alguses mõtlesin et lähen sõitma kuid siiski otsustasin ümber kuna selline väsimus oli eelmise päeva alko haigusest. Tegin oma hobustele mashi lasin Varsita koos Primmiga õue. Varsita nagu ta ikka pani ilgelt segast. Pean kirjutama tahvlile et Varita igapäevaselt välja paneksid kuna ta hakkab igavusest ja tähelepanu saamiseks boksis lihtsalt nende seinadega madistama. Catu õelutses täna korralikult silma juurest on tal see kulm paistes ja arvatavasti jääb sinna ka kole arm. Homme lähen loomakliinikusse ja ostan lõpuks omale rohelist ...vatte jne... vähemalt siis on need olemas käepärast. Marek sõitis siis Pierrega oli 2 päeva seisnud kuid üllatavalt hea oli olnud natukene vahtis tagaukse juures kuna sinna oli natukene lund sisse tulnud. Kuid jep üsna positiivne oli olnud. Mõtlesin täna Pierrele nime :D Plondinka võibolla on see tema mõistusele ja olemisele kohasem nimi. Peaks hoopis Plondinka Van Darc. Meil ta siiani passis nimetu seega =O) kõik on veel võimalik =O) Homme plaanin või vähemalt loodan et ehk saan Marekilt trenni võtta. Tal viimasel ajal nii palju tegemist et olen pikaninaga jäänud. Aaaa ja mida veel Jaanus jah ma vaikselt pean blogi ... =O) juhul kui sa nüüd siis surfasid kuskilt ja üles leidsid. Sa oled mitu korda küsinud seega vastus on siin JAH =O).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar