Minu blogide loend

neljapäev, 30. detsember 2010

`Pole paha`

Täna sain siis natukene peale 3 talli. Kahjuks jällegi Marekil oli tegemist ja ma ei saanud temalt trenni kuid vedas sellega et tallis oli väike Lootus. Küsisin kas ta viitsib mind juhendada ja ta ei olnud vastu.Varsita oli alguses traavis täitsa hea jooksis mõnusalt reageeris säärele väga hästi.Tagasi tuleb ka üllatavalt ilusasti. Taandamine on meil hetkel 10 palli kunagi ta ei astunud sammukestki taha. Alustasime siis galopiga vasakut pidi on ta minul parem ei viivita galopiga kui küsin alustab kohe väga heas tempos. Kohe hea on seljas olla kuid paremat pidi on kehvem. Viivitab galopiga ja kui saame siis käigu sisse on kogu minek väga ebaühtlane. Pean siin Mareki trenne rohkem võtma. Tegin siis mõned hüppeb Intsu juhendamisel. Ma väga täpselt ei hakka kirjutama kuid väga hea oli.Taaskord Varsita hüppas nii ilusasti. Ints miskit halba ei öelnud kiitis ütles et täitsa tublid.Pean tegutsema sellega et ma ise enne takistus seal seljas pumpama ei hakkaks. Kahjuks hetkel nii et ise olen nii krampis seal seljas jalusele ka ei toeta ja voilaa pumpan oma kehaga. Kuid jällegi positiivne trenn.Hiljem võtsin Catu ette mõtlesin et jalutan puhastan ja niisama õpetan teda kuid üllatus oli see kui boksi lahti tegin. Nägin et Catul kulmu pealt nahk lahti. See küll ei ole väga suur tükk lahti kuid siiski.Ebanormaalne igakord peab Catuga miskit juhtuma just boksis ... muidugi ma ei tahtnud valesti sõnastada ... ma ei tahaks mõelda et väljaski miskit juhtuks kuid boksis olles on Catu see kellel kriimud jm. Nii edasi helistasin siis Marekile et äkki annaks kohaliku looma nr helistasin siis sinna kuid Jaanil ei olnud õmblemis asju just käepärast. Seega jäi see asi katki ehk ikkagi kasvab ilusasti ise kinni(ma väga loodan) Muidugi unustasin veel lisada et teises talli poolel kus Varsita on olime siis Catuga seal kammisn teda kui äkki pani laksti küljepeale paugu (vastu mind) ta enne ka kepsles arvatavasti nad väljas polnud ka käinud. Tavaliselt ta mänguliselt laksutab kuid krt teab. Kutsusin ta siis Eesti maanaise kohaselt korrale ... hiljem oli selline pailaps et ei kippu ega kõppu. Homme pean kindlasti talli minema ja vaatama mis olukorras tal see silmake on.See võib paiste ka minna mul just meenus et kunagi oli preial ka kulmu pealt katki ja üsna paiste läks see asi seal.Pierrefeega kahjuks ma ei jõudnud miskit teha. Muidugi hetkel on ta Mareki sõita kuid Marekit tallis ei olnud siis seega jäi ta täna sõitmata. Sain talle pai teha ja suhkrut anda. Vahepeal Ints palus et me Hobud sisse tooksime kuid ühte koplisse oli siis kuhjatud 8 hobust. Ma ei ole vastu neid tooma kuid nõme on see mulgu juurest tulemine paljud hakkavad sealt välja trügima mida ma üldse ei salli. Ma sain siis 1 tiinega välja Intsul oli teiine tiine ka käes pani vist mulku kinni ma olin juba enam vähem boksis hobusega kui kuulen ilget mürinat kogu kupatus jooksis talli sisse. Seega jube lihtne oli seekord neid tuua. Ühe korraga 8 hobust ... pole paha.Nii vist peabki neid tooma ... kõige lihtsam kõigile.Vaatab homme kuidas lood on äkki lasen Varsital veidike lumes kapata ja Pierrefeel samuti. Ma ei viitsi eriti väga üle lugeda mis ma kirjutasin seega kirjavigu võib palju palju olla. Minu kooli aastad on juba tükk tükk aega möödas(seega andestatav)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar