Minu blogide loend

teisipäev, 4. jaanuar 2011

"quick"

Sain siis mingi 2 paiku talli kui ma nüüd õigesti mäletan.Pidin siis kiiresti tegema kuna Jaanus pidi 16.00 omi asju tegema minema. Võtsin siis kohe kiirelt Varsita välja. Varustus selga ja maneezi minek. Täna ma küll plaanisin et ehk saab Lillu mind aidata kuid mul endal oli üsna kiire ja Lillul samuti siis see lükkus korde teema edasi. Varsita oli siis üsna erk alguses ... meeldivalt erk. Tegime siis üleminekuid ... sahmerdasin korralikult galopiga täna. Üritasin siis Mareki sõnu meenutada kuidas/mis/jne. Vahepeal sain üsna hästi seljas olla nii kui natukenegi kiiremaks läks nii ma seal seljas jälle oma kehaga pumpasin. Pusisin siis galopi tõstetega ka vasakule poole on nii köömes ta alustab nii ilusasti nii kui küsin kohe vastab.Paremale poole aga viivitab pikalt.Pidin vahepeal talle nats tugevamini jalaga andma et ta märkaks mu säärt. Hiljem polnud enam probleemi. Jalavahetust teeb ta ka väga hästi ... kohati lausa väga lennukalt tekib seal seljas selline tunne et paneb takka. Ei ... tegelt ma olen hetkel Varsitaga väga rahul.Ta kannatab mind seal seljas ära ta teeb üsnagi seda mida ma tahan. Olgu et ma või talle ebamääraseid signaale anda kuid siiski saame me hakkama. Loodetavasti suudan ma natukene õpetus sõnadest kinni hakata ja õppida. Pierrega ma ei saanud miskit teha kuna kui ma lõpetasin siis kell oli juba väga palju.Pidin veel Catu silma ka puhastama ja rohtu panema. Ehk Marek liigutab teda. Catu oli väga viisakas täna lausa üllatavalt viisakas.Võtsin ühekäega ta nosplist kinni ja teisekäega puhastasin kulmu.Seisis viisakalt ei mingit suuremat vastuhakku ei olnud.Sain koleda mädatükid jne ära nii kole jääb sealt silma juurest oioioioi ma ei taha mõelda kah.Aga igatahes ma käin igapäaev seda puhastamas ja kreemitamas salviga mis pidi sööma liigliha ja mäda jne ära.Väidetavalt ei tohiks armi jääda eks näis. Andsin siis hobustele veel suhkrut ja kihutasin kodu poole.Homme vaatab plaan on sõita kui veab ehk saan trennigi võtta.

2 kommentaari: