Minu blogide loend

kolmapäev, 19. jaanuar 2011

..... eeeeeeee







Pole päris pikalt kirjutanud üritan lühidalt kirjutada kuna lihtsalt nii pikk aeg on möödas millal ma viimati kirjutasin.Olen kõik päevad tallis käinud.põhiliselt olen sõitnud Varsitaga.Vahepeal oli tunda temas väheke väsimuse tunnuseid seega andsin talle siin mingiaeg kaks vaba päeva(käis koplis)Lillu hüppas siin temaga mingiaeg tegin mõned pildid ja videod .Viimane kord kui ta hüppas temaga alguses sujus kõik hästi kuid ükshetk hakkas totaalset Varsitat panema.Nii kui Lillu eest tagasi võttis reageeris ta oma tagumise otsaga vahetas jalgu jne(tüüpiline tema)Hüppas muidu hästi Lillu sõnul palju paremini kui eelmine kord kuna seekord ta ei paugutanud üle.









Lillu plaanib siis temaga ka väänasse minna.Ei kujuta ette mis sellest küll välja tuleb.Mõtlen siis sellekoha pealt kuidas Varsita ennast ülal peab.Pole ju üle aasta temaga mitte kuskil käinud ja ta pole eriti muutunud ta on ikka see sama tujukas Varsita.Pierrefeega sõitsin ka mingiaeg üsna rahulik oli täitsa tore oli sõita.Hannale andsin ka musta proovida.nagu ma aru sain siis talle täitsa enam vähem meeldis.Mingipäev ma ületasin ennast ja proovisin temaga üle risti tulla.Võrreldes siis tema hüpet Varsita omaga siis on ikka väga erinev.Pierre hüpe on selline sujuv Varsita aga palju teravam.Käisin siis koos Grete/Daisi/Hannaga Intsu trennis... Varsita oli kohe alguses väga liikuv ei vedanud mind ega miskit.Proovisin Lillu sadulaga sõita sellel on natukene suuremad padjad ees.No alguses oli väga võõras olla ... kuid peagi ma unustasn selle ebamugavuse ja üritasin Varsitaga trenni teha. No enam vähem tuli välja meil rida tuli ka hästi sattusime õigesti peale(täitsa tore oli hüppata rida) Aga ok pidin siis tulema okserit üksikut... hakkasime minema kuid siiski võtsin ta voldile kuna hakkas sahmerdama ja okser üsna suur ka hakkasin siis minema vaatasin et ok et läheb kaheb kaugelt kuid mis siis juhtus ei tema otsustas siiski teha ühe mini sammu alla ja kohapealt hüppata millega seoses lõi mind sadulast nii lahti.Arvatavasti ma potsatasin sadulasse tagasi siis hakkas nats mängima all ja nii ma siis ma ilusasti lendasin vastu maneezi pordet.omal oli tunne et kogukeha käis kaheks.Lendasin siis näoga kolin oli korralik(jumal tänatut et ma vastu betooni ei lennanud.jäin sinna siis lamama kuna hetkeks lõi mul siis hinge kinni.Esimene mõte oli see et oi kas mu varbad liiguvad.Ainuke kes kõige esimesena minu juurde jooksis oli Ints teised arvatavasti oled šhokkis:D Ints ka küsis kas ma varbaid saan liigutada kuid õnneks JAH.Kogusin ennast ja läksin hobuse selga tegin traavi siis galopi ja tulin planku .varsita oli kole närvis galopis ainult puterdas oma tagumiste jalgadega ja eks ma ise olin ka korralikult närvis.Teiste sõnul oli olnud kole vaatepilt küll Mirja(hanna ema arvas et ma oma näo sodisk kukkusin) Jaanus ja ints arvasid et selgroo murdsin kuid õnneks oli õnnelik kukkumine.Hiljem Jaanus ütles mulle autos et ta ei taha mind enam hobuse seljas näha et ta ei taha omale vigast naist. Tegin siis kooki (napolioni) päris hea tuli välja.Eile sõitis siis Marek Pierrega mite miskit halba ma ei kuulnud üsna viisakalt käitus täna on siis plaan hüpata ja ei tea vb temaga ka väänasse tema elu esimesed võistlused siis.Aga eks selgub mis saab ja kas ültse on kellegiga minek.Varsitat ma eile jooksutasin kuna ma lihtsalt ei jõudnud sõitma minna.Lillu palus mul Tinkat ka jooksutata see pani nii hullu kordel no pidama ei saanud.Üritasin teda traavis hoida et ta maad üles ei künnaks.Täna üritaks siis ka talli saada.Olen koos Remiga üsna tõbised nohu/köha jne... aaa mis meenus ma valisin uue täku välja kellega ma tahaks oma märasid kindlalt paaritada Cavalor Cumano =oPPPPP




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar