Minu blogide loend

kolmapäev, 5. jaanuar 2011

Jump jump jump machines


Sain siis jällegi nats enne 15.00 talli.Üle 1h ma suutsin Karini ja Lilluga niisama lobiseda. Võtsin siis Varsita hakkasin teda valmis panema kui Marek välja ilmus. Küsisin kas ta mulle trenni ei taha anda siis ta ütles et "tead ei taha sa ju ei kuula mind". Ei tea kas ta ütles seda naljaga või tõsiselt. Nagu ei teaks et ma ei kuulaks ... ma koguaeg üritan teha mida ta palub iseasi kas mul kohe see välja tuleb või kas ma saan kohe pihta mida ta tahab. Aga see selleks mustaga ta eile ei jõudnud sõitma. Täna tundus mulle alguses Varsita kuidagi tuim. Eiras mu säärt pidin talle siis meenutama mis/kus/kuidas asjad käivad. Lihtsalt panin talle säärega natukene tugevamalt ja kohe meenus talle mis/kus/kuidas. Kannuseid ma siiani ei kasuta.Olen mõelnud seda et milleks mulle need kui ma ei suuda oma säärt ja jalga õigesti hoida. Lihtsalt hiljem on selle kannusest palju kahju kui kasu. Sorgin ta täiesti tuimaks küljepealt ja kuidas ma siis temast jagu saan. Seega ma ei kasuta kannust. Sõites on täiesti enam vähem tegelesin siis jälle rohkem galopiga. Kuna mul on seal raskusi istuda siis üritasin ma teha Mareki õpetusi.Vahepeal oli täitsa enamvähem jooksis mõnusalt galopis(tiksus) ei kipu ega kõpu hoogsamalt. Lillu oli siis Camiraga tuli alguses ristikesi siis aina kõrgemale kõrgemale takistused pandi.Madalatel ei ole mitte midagi kirjutada Camira kohta. Vahepeal unustab oma esiotsa nii alla et lausa jookseb läbi tõkke.KUID KUID KUID kui kõrgemaks läksid takistused ja eriti veel okserid ohahhhaaaa vot siis hobune paugutas ja oi kus paugutas.See hobune võiks koguaeg niimoodi hüpata.Lillu siis küsis kas ma hüppan kah ütlesin et eip et ta võib ise temaga hüpata. Õnneks Lillu oli jummala nõus rääkisin ja hoiatasin et raudselt võib jummala sitt olla tema jaoks.Ma olen ainult Varsitaga hetkel sõitnud et vb tema jaoks kange või et säärele ei reageeri vms. Kuid mul oli tore kuulda et hobune oli jummala normaalne eest igati parem säärele reageeris ka jummala hästi.Olgu et Lillul pisike kannus küll peal oli otsustas ta kannused ära võtta kuna Varsita reageerib üle.Ma ei tea miks see küll nii on kuid oma hobust on nii hea vaadata kellegi hea sõitja käes.Hobune liigub nii hästi. Alustasime siis samamoodi nagu Camiraga... pisikesed ristid ja üha kõrgemaks.Lillu sõnul pidi nii räige seal seljas olema galopis on raske istuga kuna ta jookseb tagant nii peale.Hüpe pidi ka olema terav et seljas on nii räige tunne et oi pläää kukub alla. Lillu tuli siis okserit ...Varsita pani sellise lahmaka hüppe nii kui sai oma jalad maha pani sellise litri taevasse oma tagumise otsaga.Hobune on niii nii niii energiat täis(ma olen teda siin 1-2 kuud söötnud pavo Herbalmelangeiga) Liliani soovitusel peaksin ma seda sööta maha võtma.See toit oli selleks et ta ülessööta et saaks energiat jne kuna varss võttis ta nii tühjaks.Kokkuvõtes siis hobune hüppas no nii vingelt (eks oma hobused ole alati ülekõige)kuid siiski no loomal on hüpet antud tal on selles tagumises otsas sellist jõudu et julm.vahepeal tuli Marek oma täkuga vaatas ka kuidas Varsita hüppas... ütles et sellel loomal ei ole probleeme hüppamisega seda on tal küll ja veel kuid oleks ta vaid peast ka korras.Marek pakkus siis mulle oma täkukest.No nii mugav hobune ... ratsmeid hoia ka sõrmeotsas ... nii kerge (loodetavasti ma ei eksi isa pidi sellel olema Baloubet .... ..... ) üks mu lemmikutest. Kõige lõpuks panin siis Pierrefee valmis .Normaalselt liikus ei vehkinud väga üleliia. Marek siis hüppas ka temaga ... võrreldes eelmise korraga siis loom hüppas nagu nii hästi. Nii positiivne oli näha et miskit head toimub tema treeningus. Lillu tõstis takistused ikka korralikult kõrgeks.Võin jällegi eksida kuid 120-125 oli kindlalt peal ... Nii Varsita kui Camira hüppasid samuti nii kõrgeid.Marek rääkis hiljem et regulaarne sõitmine ja hüppamine ja kohe on ikka tunda vahet.Palju parem Pierrel ei tohiks hetkel ühtegi vabat päeva olla.Ta peab igapäevaselt liikumises olema. Ennem minekut ravitsesin siis Catut taaskord ... vaikselt paraneme.Homme kell 11 on Mareki trenn koos Karolinaga (sassi talust).Tuleb Valli Andiga trenni.Aaaa ja mis ma unustasin panin siis oma asju kokku vaatasin et kass magab mu fliiz teki peal ja miskit punast on seal.Mõtlesin et Valli on mingit vorsti talle sinna pannud.Tuleb siis Lillu ütleb et kas sa oled vaadanud sinna ütlesin et mingid vorsti tükid on sinna pandud... ei ei ei Syret tule vaata tule tule... lähen vaatan ja oi pläää kass magab roti peal kellel ei olnud pead otsas. See rott oli korralik jõhvikas ja minu fc fliizi peal. Marek oli ka jummala üllatunud et kass sellise jõhvika kinni püüdis.Nii kaua kui ma seal tallis olin siis see kass oli vedanud oma rotikese minu fliizi peale topelt voodriks sinna iuuuu.Tegin hiljem pilti kah kui Lillu selle minu fliizilt maha võttis selle peata roti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar