Minu blogide loend

neljapäev, 20. jaanuar 2011

Uued kontsad


Eile nagu plaanis oli ... Marek hüppas Pierrefeega õhtul ütleme siis nii et jällegi positiivne trenn oli...Hüppas üsnagi hästi tal on antud küll hüpet kuid vahest on mul tunne et kogu oma olemisega ja sahmerdamisega jääb kogu see asi peitu.Enne hüpekat vahetasime suulised ära panin talle oliivid tavalised lüliga.Marek ütles et see hoiab teda veidikenegi üleval kuna tal on komme väga väga ennast ära peita ratsmetaha. Seega õnnestus neil see trenn päris hästi.Hiljem ma sõitsin siis veel Varsitaga ise .... tegin üleminekuid alguses lasin tal siis kiiremat traavi jooksta ja vaikselt hakkasin tagasi võtma.Galopis vahepeal kipub mind vedama kuid kui ma omale meenutan et ma jalusele korralikult toetan ja ei pumpaks seal siis jookseb väga ilusasti mu all.Jalavahetused on meil leivanumbrid.Vähemalt minu jaoks on vb teised ei arva seda kuid oma arust mul tuleb koos Varsitaga need täitsa nobedalt välja.Igati hea oli eile.Täna ma siis läksin varakult talli.Plaan oli Lillul Varsitaga hüpata kuid ta otsustas enne Heroldi võtta ja ma mõtlesin et võtan siis Pierrefee.Ma ei hakanud siis suulisi ära vahetama olid need oliivid.Mulle ei meeldinud need üldsegi.Sahmerdas palju rohkem.Võib tunduda et ta on suust pehme ja hell kuid mul on tunne et ta on nii kõva suust .Täna ta suutis vahepeal nii ilusasti jooksta ja siis üks hetk hakkab sahmerdama.Küll ta peitis ennast ratsmetaha siis vajus käeotsa selline tunne et 100 kg kanna kätel üritasin siis temast sealt lahti saada.Nagu krt 5 sekundi mäluga ja jälle üks hetk jälle nii tubli ja hea :D Hiljem tuli siis Veiko lõpuks tegi mul hobused korda said uued kontsad.varsita ja Pierrefee said rauad uued ja Catul tehti väikest hooldust.Olin vahepeal koos Remiga tallis poja oli nii tubli vaatas kärus kui ma vahepeal igavusest bokse tegin siis mingi hetk magas nagu linnuke siis sain ma bokse värvida ...suutsin omal jope JÄLLE ära määrida.Homme Lillu siis sõidav Varsitaga ... üritan siis varustust ka pesta.Lillu pidi hobustele patsid tegema juhuuuu ....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar