Minu blogide loend

kolmapäev, 29. detsember 2010

Segased on need "MÄRAD"

Tänane plaan oli siis hüpata.Marek helistas et hakkab vaikselt oma hobusid tegema et ma siis ka mingi aeg sinna jõuaksin. Läksin siis kohe kodust talli. Sinna jõudsin siis Marek/Lillu/Grete olid maneezis oma hobustega.Võtsin siis Varsita ette puhastasin panin kaitsmed. Mõttlesin et ma helistan marekile et kas panen musta ka samaaegselt. Helistades sain teada et eip et pean hoopis Varsita hiljem tegema. Varsita boksi ja Pierre ruttu välja.Nipet näpet ja maneezi poole. Musta hüpekat saab siis nii palju kommenteerida enam vähem. Kui aus olla siis ei mäleta millal temaga viimati hüpati.Alguses alustas ristidega siis lõpuks tõstsime takistused ikka normaalse kõrguse peale. Mareki sõnul õnneks ta tõmbab takistuse peale kuid siiski mingihetk on tunda sellist ebakindlust.Ta küll läheb kuid ta on nagu nii laiali enne takistust. Sellegipoolest positiivne trenn ei saa öelda et negatiivne. Kahjuks pidi Marek kuhugile ära minema ja ma ei saanud temalt trenni. Lillu õnneks juhendas mind ja aitas.Alguses oli siis 3 risti tulin siis 1 ühest jalast ja siis teisest. Galoppi tõusis kohe kui küsisin ... ei sahminud ühtlane kontakt ... ristide peal oli mõnna. Siis Lillu tõstis lattaiaks üks oli 100 cm ja teised olid 80-90cm. Vahepeal läks asi nats lappama kuna peale hüpet ma ei taha talla kohe kallale karata siis ta veab nats maad mind. No kummisuulist ta kannatab kuid mul on nats raske sellega ... ehe näide tagasi võtmisel. Mõned korrad läks ta natukene kaugelt ... kuna muidu me oleksime väga põhja sattunud. Võrreldes siis 1 hüpekat mis oli enne jõule siis oli see trenn 10x parem.Varsita hüppas nagu väga väga hästi. Tulin siis korra veel sinimustvalget lattaeda ja Varsita paugutas nagu nii julmalt et ma lendasin nats sadulast välja nii kui maandusime pani latakad ülesse oma tagumiseotsaga et oleksin peaaegu alla käinud. Grete käis ka Tixi seljast alla.Sellest loomast on ka vahest väga raske mõista mis tema peas toimub.Grete tegi juba pikemat aega soojendust traav galopp täitsa enam vähem hakkas siis risti poole minema ja lambist pani blokki.Me siis Lilluga et aja kohapealt üle... Grete läks kõik oli nagu tibenstobens kui tix peale hüpet perutama hakkas küür selga ja üles alla üles alla. Pauhhh seljaga vastu maad. Lillu jebis enne meid Camiraga ... tal olid ka närvid juba laes ... kuid lõpuks sai ta enam vähem normaalseks. Seega eelistagem ruunasid ... märad võivad kuulid kokku vahest viia. Homme erilisi plaane ei ole vaatab sõitma lähen ma kindlalt kuid kas ma võtan Mareki trenni või ma palun Lillut et ta mind juhendaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar