Minu blogide loend

pühapäev, 6. märts 2011

Vääna võistlused

Oma blogi olen viimasel ajal oma tähtsuse plaanilt 10 kohale viinud.See nii tüüpiline mina vahepeal on hoog sees et võiks kirjutada kuid hetkel on olnud nii palju tegemist et blogi kirjutamine jääb ära.Aga nii siis eelmine nädal sõitsin siis Varsitat 3 korda ja 2 korda Lillu.Kirjutan siis lühidalt kuna Pets oli Lillule öelnud et Varsuga tuleks hakamoriga sõita siis nii tegi Lillu kah.115 cm oli siis tabel C vms 0 kp kuid Varsita jamas Lilluga ta küll meeletult lolli ei pannud kuid sai siis 0 kp 115 cm läbitud.Lillu ütles et ta ei hakanud riskima väikste pööretega et sõitis rahulikult.Nii peale sõitu ma küsisin kas sa oled kindel et tahad 125 minna ütes et loomulikult.Alguses soojendusel oli täitsa enam vähem jooksis traavis mõnusalt toetus ja galop oli ka täitsa hea.Lattaeda tuli täitsa enam vähem kuid okseriga oli neil mõned korrad lahkehelid.Lillu kiskus ta viimasel minutil mitu korda seisma.Ma ise ei saanudki väga aru kas ta viskas tühjaks või ei klappinud neid üldse.Sõit 125 cm esimene hüpe oli enam vähem (lillu ütles et hüppas hästi) kuid just need nurgast pöörded tõusvale hakkas 3 fuleed enne niimoodi tagant üles peksma et wou seda ta pole juba tükk tükk aega teinud.Vana Varsita is back =O( .niimoodi peale minek oli väga raskendatud ja Lillu võttis tagasi.Tulid siis uue katsega ja paugutas üle ...ta paugutas siis niimoodi õhku et oma tagumise kossiga tõmbad lati ka kaasa.Oli nähe et korralik närv oli Varsital sees.Lillu ütles et peale tõusvat oli juba tunne et jes nüüd õnnesk toetub hakamorile enne oli ees täitsa tühi.Nii süsteel oli siis korralikult suur.Okser oli esimene ja see oli ikka pääääääris korralik.See takistus oli siis jällegi nurgast välja ja nagu me teame Varsita on tark ja jällegi 3 fuleed hakkas oma tagumise peega tippima.Ta niimoodi vist takka ei löönud kui tõusval kuid Lillu tõmbas ta seal ka seisma.Sest see okser oli ikka korralik ees.Varsu oleks läinud küll kuid Lillu ütles et pole mõtet teda kuhugile põhja viia ja meeletu raske hüppega hakkama saada.Seega Varsital läks tõrkena kirja juhuu .... Lillul ja Camiral läks 125 päris hästi soojenusel küll okseri tõmbasid 2 korda kaasa kuid sõit oli puhas sai 1 kp ületatud aja eest.Muidugi HR Lootused said sädistada :D kui OHOHHHOO on meie Varsita. =O) Jep ma tean isegi ta on keeruline kuid siiski minu Varsita.Jummala haige on see asja juures et ta on saanud natukene üle nädala rahustavat subli toitu mis ei ole just kõige odavam. + ühe kulbi nervcontroli vms ... no mida ma veel tegema pean jummala aju.... väike Anni ütles et nendel ühele tallist hobusele osteti ka mingit rahustavat toitu ja see oli teinud hobuse veel lollimaks seega hobune pandi kaera peale tagasi.Varsita saab H 0.5 müsli ; L 0,5 kaer ; Õ 0.5 müsli ja ise lisan siis kulbi nervcont... Kaera võtsin täiesti maha ja arvatavasti võtan ka müsli.Esimene vääna võistlus ja luunja(kus ta oli väga viisakas) sai ta mul pavo müslit 0,5 kaera ei saanud üldse peale luunjat ma lisasin talle lõunaks 1l kaera siis ruilas soojenus maneesis oli suht tola kuid sõidud sai sõidetud.Peale ruilat jätsin lõunaks 0,5 kaera.Ohhh no vaatab mis saab Pets ütles et kaera ei tohiks ta mingi hinna eest saada.Pierre on mul ka pikemta aega kaera pealt ära... on selline palju normaalsem... muidu oleks ta vist korralik turadseli jänes.Plaan on siis nv uuest võistlema minna Pierrega heimtali ja Varsitaga Niitväljale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar