Minu blogide loend

teisipäev, 1. veebruar 2011

Kevadet on tunda




Talli saime siis mingi 14.00 paiku viisime koogi kuna Jaanusel oli sünna täna.Remi oli ka minuga kaasas õigemini ta magas päris pikalt autos.Täna ma ise hobuse selga ei saanud kuna nagu mainitud mul oli Remi tallis kaasas.Oli plaan et olen natukene aega ja siis lähme koju ja ise tulen hiljem autoga tagasi talli.Kuid nii see ei juhtunud juhtus see et Jaanus läks koos Remiga Sinti ja mina jäin kohe talli.Viisin Cat Von D ja Amarilla välja.Marek andis Athinale natukene voolu ka et ta teaks et karjuses on vool.Muidu nad kipuvad välja tulema.Suur vedamine oli see et täna ei jooksnud ükski loom karjusest välja juhuhhhuuuu.Marek sõitis siis eile Pierrega.Mareki sõnul oli olnud kohutav seis oli temaga materdanud korralikult.No ime ju ei ole viimati sõitis temaga Karin ja see oli ka ei tea millal.Seega on ta hetkel lihtsalt puhanud ja koplis käinud ja muidugi ma olen teda kordetanud ka.Täna pani siis Marek talle tugevamad suulised suhu.Kohati nagu oli vist enam vähem... liikus ilusasti nagu tavaliselt vahepeal teeb ta mingeid imelikke lükkeid kuid siis mingi hetk on taas normaalne.Eile Marek mainis et ta tahaks võistlema minna kuid see jällegi ei ole väga kindel.Ma ise mõtlesin et Pierrega võiks Sassi tallu minna seal 70 cm ja 95 cm vms.Et oma elu esimesed võistlused võiks seal teha(Pierre ei ole kunagi võistlemas käinud)seega selline pabin on sees mis ta küll teha võib.Nii lähme siis jutu juurde tagasi Marek aga arvas et võiks hoopis Ruilasse minna.Seega kogu üritus on veel suur küsimärk.Aga igatahes mingid utoopilised plaanid on tehtud.Varsita läheb ka Ruilasse 110 ja 120 sõitma vist.Varsita käis täna mul korde peal ja Marek sõitis Pierrega oli olnud üsnagi normaalne.Tegin siis kiire kokkuvõtte jutt võib segane olla kuid ehk loete miskit ikka välja.Homme ma plaanin siis trenni ise teha.Marek ja Lillu pidid hüppama.Lisan mõned Catu pildid ka ta saab meil ju 14.02... 9 kuuseks =O)

1 kommentaar:

  1. Niiiiii ilusa näoga pisike. :) Meenutab veidi araablast isegi...

    VastaKustuta