Minu blogide loend

pühapäev, 6. veebruar 2011

Hobud

Käisin siin mingipäev Mareki trennis hüppasime pisikesi takistusi.Kuna mu julgus on natukeseks ajaks kaduma läinud siis üritan pisikeste ristikeste hüppamisega uuesti julgust koguda või noh julgust tagasi meelitada.Reedel ma sõitsin siis Varsitaga niisama tegime üleminekuid ... galopiga tegelesime üsna palju.Reedel läks meil üsna hästi tõusis päris hästi galopi ei viivita.Nii kui küsid nii ta tegi siin vahepeal ta eiras mind totaalselt vb sellepärast et ta indles.Marek hüppas Pierrega ütles et sõita on s..t kuid hüppas mingid hüpped vahepeal väga hästi.Ma väga ei viitsi pikemalt kirjutada.Eks kõigi hobustega on tõusud ja mõõnad.Meil on täpselt samuti.Võistluste kohapealt siis nii palju ... pole veel teada kas Pierre läheb kuna Marek ei räägi üldse selget juttu... räägib et läheb kuid mis sõite..millega saab ruila.. kas vaja bokse jne Seega kõik on lahtine.Laupäeval ma talli ei jõudnud kuna musil oli kodus sünna mis siis oli totaalne läbu... minu ema oli kastis Jaanuse ema samuti ja ärme mu vanaemast ülde räägime see vihtus niimoodi tantsida et higi mullid otsaees.Täna siis käisin tallis Viisin kõik oma hobud välja ...Varsita koos Primmiga... Pierre oli üksi ja Catu ja Athina koos.Tegin siis ühe kopli korda kuhu panin Varsita ja Primmi.Mingipäev ma proovin Varsitat ja Pierret kokku panna ehk ei ole miskit kaklust.Homme siis plaan hobustega uuesti trenni teha said nüüd 2 päeva puhata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar