Minu blogide loend

pühapäev, 23. jaanuar 2011

Võistlused







No nii võistlustest nii palju kartsin hullemat kuid asi lahenes üsna positiivselt.Kui Väänasse jõudsime siis õnneks sain ikkagi ühe boksi.Lillu tegi siis Varsitale seal patsid mis polnud just kõige ilusamad aga see sellesk.105 cm rada oli lihtne ei miskit rasket.Puhas sõit oli Varsita nagu tavaliselt vahetas ikka oma tagumisi jalgu kuid takka ei pannud kordagi.Saime 3 kp ületatud aja eest.Paljudel oli probleeme ajaga kuid siiski ma ise jäin väga rahule sõiduga olgu et ma olin tribüünil.Arvestades et Varsita oli terve aasta sõidust väljas ja käinud ta ka kuskil polnud käitus ta väga viisakalt.115 cm saime siis 5 kp eelviimase takistuse võttis endaga kaasa.Arvatavasti kui ta eesots paremini töötaks siis vb oleks sellest olukorrast välja tulnud.1kp saime siis jällegi aja eest.Muidu hüppas tegelt päris ilusasti.Teistkorda siis võistles 115cm kunagi võistles ta ka 115cm koos Hannaga kuid Varsu pani blokki ja Hanna kukkus alla.Lillu jäi Varsitaga rahule ütles et teises sõidus reageeris suulisele liiga üle nii kui võttis eest nii reageeris ta oma tagumise otsaga.Ta pidi vaatama talle pehmemad suulised.Kodus ma sõidan Varsitaga üldsegi kummisuulisega.Plaan on vb minna Ruilasse ja ise tahaks alustada sassi talus pisikeste takistustega.

1 kommentaar: