Minu blogide loend

reede, 21. jaanuar 2011

Oi pläää

Täna ma ise ratsutama ei jõudnud olin jällegi koos Remiga tallis. Panin Pierrefee koplisse oli seal päris pikalt.Nõme uudis oli siis Marekilt see et suur auto väidetavalt osteti ära.Mingi lätlane olevat ostnud ja seega homme ta võistlustele ei lähe.Nii kahju seega Pierrefee jääb koju.Vääna võistlus oleks olnud tema esimesed võistlused. Aga mis siin siis ikka lükkub edasi.Minek on siis homme Varsitaga.Grete tuleb ka oma mära punniga koos meiega.Mul omal on närv sees juba kuna ei kujuta ette mida Varsita võib teha.Ta suudab teha häid sõite ja ta suudab teha selliseid asju mida mõned loomad never välja ei mõtleks.Aga noh mis seal ikka pole temaga ju üle aasta mitte kuskil käinud.Lilianit olen ka juba hoiatanud tema eest et Varsita võib teha lollusi.Lillu pani siis ta 105 ja 115 et otsustab esimese sõidu pealt kas ta läheb 115 või eip.Eks siis jälle kirjutamiseni ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar