Minu blogide loend

esmaspäev, 3. jaanuar 2011

"Silmanägemist on vaja" + "Mis toimub su peas"

Täna nagu plaan oli ... oli ära käija loomakliinikus. Kohtasin seal siis Sirlyt mingi sõbrantsiga. Sain oma ostud tehtud siis minek talli.Talli jõudes oli külas meil Andrus ja Kuubik. Olid siis arvatavasti hüppama tulnud Viscoga ja kui ma ei eksi siis Arandaga. Ise ma neid hüppamas ei näinud sest kui ma maneezi sain siis nemad just tulid sealt. Marek sõitsi siis Pierrega alguses natukene madistasid nagu tavaliselt. Marek võib teda maapõhjani ära kiruda ja vahepeal võib teda kiita. Täna oli siis kirumise päev ... ma ei tea mis selle hobuse mõttes on. Nad siis hüppasid täna ta võib vahepeal väga ilusasti hüpata ja samas jummala sitasti. Vahepeal no ei tule üldse maast lahti hüppab nagu nii minimaalselt kui võimalik ja vahepeal jällegi hüppab nagu linnuke. Ma siiani ei mõista seda hobust veel. Ma ei saa aru mis toimub ta peas. Trenni lõpuks kui oled temaga kasvõi 1 korra madistada vms on lõpuks sõidetav. Õnneks on ta viimasel ajal palju ühtlasemalt sõitnud(mõtlen siis selle all seda et ta ei vehi oma moluga koguaeg üles-alla-üles jne)saab ta ilusasti ratsmesse ja suudab seal püsida. Kokkuvõte siis lõpuks oli jällegi enam-vähem. Hiljem siis võtsin Varsita sain lõpuks Marekiga jutu peale et teeme trenni. Alguses mõtlesin et teeme ratsastust jne olgu et võtsin kaska kaasa maneezi.Lõpuks oli siis nii et tegime pisikese hüpeka.alguses tulin latt+ rist... oli enam vähem lõpuks siis oli lattaed valik latiga... no alguses ei saanud kuidagi sinna latile pihta julm ... pole silma ega tegu. Lausa jube lõpuks sain siis kuidagi viisi õigesti peale .Varsita paugutas mõned hüpped no nii teravalt lakke et olin vahepeal korralik reisija seal seljas. Hiljem pani siis Marek okseri valik latiga no sinna ka järjekordselt ma ei saanud alguses pihta. Lõpuks oli jällegi suhteliselt hea. Tegelt Varsita ootab ja laseb väga hästi sättida kuid peale takistust kui ma olen ära maandunud saame 1 fulee teha siis asi läheb lappama kuna ma ei saa teda tagasi. Eks probleem võib selles tegelt olla et ma tegelen ise endaga seal seljas. Ta on mind suutnud seal seljas üsna lahti saada ja kui olen suutnud ennast sadulasse normaalselt saada siis ongi see jube lappamine käes. Peaksin ta kohe kontrolli alla saama peale takistust. Kokkuvõte see jutt oli üsna segane mis ma kirjutasid kuid vahet ei ole... Marek ütles et sellegi poolest üllatavalt tublid oleme. Arvestades et ma pole üle 1.a. sadulas olnud ja teades et Varsita seljas ei ole kerge olla. Seal seljas annab istuda ja olla. Aaaa unustasin ... vahepeal kui Varsita mul siis lappama läks tuli Marek ise tema selga natukeseks. Varsita jooksis väga ilusasti hüppas ka väga mõnnalt. Marek ütles et kahju on selles et see hobune ei oska oma oskuseid rakendada... ta suudaks palju ära teha kui ta poleks sellise kange iseloomuga. Hüpet pidi olema tal piisavalt. Ühel hüppel minu arust lõi Mareki ka seljast nats lahti olgu et ta ütles et eieieie valesti nägin. Ma tahaks et Lillu mulle homme ratsastust teeks või kasvõi kordele võtaks Varsuga ... saaksin tegeleda oma istakuga ja tasakaaluga. Mul on hädasti seda vaja ...väga hädasti lausa. Ennem ära minekut võtsin catu välja panin ta kulmule salvi mis pidi kaotama mäda liigliha jne.... ehk saame ravitud ta armikese... et seda sinna ei tuleks. Loodame ... kuid nagu teada lootus on lollide lohutus seega ma olen loll ja loodan siiski.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar